a nie wiecie czy na felgę 6,5Jx16" można założyć 215/55/16, w chwili obecnej mam 205/55/16 niestety mocno zjechaną.
Błąd nr 17965 czym to ugryźć?
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
Notlauf w AHF-ie...
W Octavi kolegi (AHF) wystąpił notlauf jakieś 4 razy w ciągu 2 miesięcy (auto zmuliło max. 130 km/h, po wyłączeniu stacyjki auto jechało normalnie). Odczytaliśmy błąd po pierwszych 2-ch i był bład 17964 skasowaliśmy błąd i diagnozowaliśmy (logi poniżej). Po paru dniach notlauf wystąpił znowu (tym razem był bład 17965). Kody błędów wskazują na problemy z turbiną. Czy występowało coś podobnego u Was i jak sobie z tym poradziliście. HelpByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
-
-
Fox
Błąd nr 17965 czym to ugryźć?
Witam. Od pewnego czasu moja skoda (silnik ASV, 35kkm) zaczęła cierpieć na brak mocy. Naczytałem się na grupie o usterkach przepływomierza, ale nie jestem przekonany czy to jest ten problem. Brak mocy najczęściej pojawia się na biegach 3,4,5. Objawia się to tym że auto jedzie normalnie a przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu auto ciągnie do pewnego momentu dobrze i nagle jakby ktoś doczepił mi przyczepę (obroty praktycznie nie wzrastają powyżej 3 tyś). No i po tym zdarzeniu już nie ma przyspieszenia na żadnym biegu. Wyłączenie silnika powoduje kasowanie usterki.
Po podłączeniu do komputera Vag zgłasza następujący błąd :
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Czy spotkał się może ktoś z taką usterką, czym to ugryźć?
Komentarz
-
Miałem podobny przepadek, spadek mocy w trasie i później dwa razy. Kilka razy dałem skodzie mocno popalić i problem nie występuje od miesiąca. Chyba zapieczone kierownice się rozruszały. Ktoś wcześniej napisał, że za zapieczone kierownice odpowiada PSJ. Ja przy okazji sprawdzę ten zawór N&%, gdzie on jest?TDI ASV 140KM 300Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EmilJa bym obstawiał 30% - N75 ; 70% - zapieczone kierownice turbinyByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Re: Błąd nr 17965 czym to ugryźć?
Zamieszczone przez Fox17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
[ Dodano: Sob 28 Sty, 06 23:35 ]
Zamieszczone przez KLOCeknawiasem ma ktoś instrukcje do Vag-Com'a ? prosiłbym na maila wszystkie posiadane przez Was materiały. Zaczynam uczyć się obsługiwać . Ciekawe kiedy wyląduje przez to w ASO :lol:Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Fox
Witam ponownie. Po wizycie u Mastersa i szybkiej diagnozie okazało się że przyczyną błędu są zapieczone kierownice turbiny. Równie szybko i fachowo turbine mi naprawiono i moja octa śmiga teraz jak należy :lol:
Komentarz
-
Zamieszczone przez FoxWitam ponownie. Po wizycie u Mastersa i szybkiej diagnozie okazało się że przyczyną błędu są zapieczone kierownice turbiny. Równie szybko i fachowo turbine mi naprawiono i moja octa śmiga teraz jak należy :lol:
PozrawiamByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Fox
Turbinę trzeba było wymontować, inaczej się nie dało. O kosztach nie będę pisał na forum. W tej sprawie wal na privat.
Komentarz
-
tryb awaryjny
Sorry ze sie podlacze ale mam ten sam problem (17965) czyli przeladowanie turbiny.Pierwsza rzecza ktora zrobilem byla wymiana n-75 ,Pozniej w ASO powiedzieli ze to wezyki-wymienili 2 i dalej to samo. Przeplywke zmienilem 10 miesiecy temu,nastepnie zabralem sie za reczne rozruszanie kierownic.Mocno sie zacinaly ale po kilkunastu dniach dobrze rozruszalem.Zamowilem juz wizyte u specow od turbo bo juz nic nie przychodzi mi do glowy.Dodam ze do 3000 obrotow jest w miare,ale powyzej to jezdzi jak woz drabiniasty.Czy ktos ma jakis pomysl?
Komentarz
-
-
Re: tryb awaryjny
Zamieszczone przez BOBI-XSorry ze sie podlacze ale mam ten sam problem (17965) czyli przeladowanie turbiny.Pierwsza rzecza ktora zrobilem byla wymiana n-75 ,Pozniej w ASO powiedzieli ze to wezyki-wymienili 2 i dalej to samo. Przeplywke zmienilem 10 miesiecy temu,nastepnie zabralem sie za reczne rozruszanie kierownic.Mocno sie zacinaly ale po kilkunastu dniach dobrze rozruszalem.Zamowilem juz wizyte u specow od turbo bo juz nic nie przychodzi mi do glowy.Dodam ze do 3000 obrotow jest w miare,ale powyzej to jezdzi jak woz drabiniasty.Czy ktos ma jakis pomysl?
Rozwiązaniem u kolegi była wymiana mieszka sterującego kierownicami. Był całkiem pordzewaiały. Faktycznie lepiej oddać auto w ręce ludzi znających się na turbo niż w ciemno wymieniać wszystko po kolei.... Diagnozowałeś Vag-com'em. Jest to bardzo pomocne. Można mniej więcej ustalić co jest grane.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Błąd nr 17965
W moim wypadku to blad (17965-Charge Pressure Control:Positive Deviation
P1557-35-10---Intermitent)podejzewam ze ten sam co u kolegi-ale mieszek az sie blyszczy jak nowka,watpie zeby przegnil.Mieszkam w Hiszpani wiec suchy klimat,auto garazowane,a od spodu silnika jest zabespieczenie plastikiem -tak ze mieszek raczej nie.Martwi mnie to ze za pierwszym razem jak probowalem rozruszac kierownice nie ch cialy nawet drgnac.Moze wirnik tez lapie syf?
Komentarz
-
-
Re: Błąd nr 17965
Zamieszczone przez BOBI-XW moim wypadku to blad (17965-Charge Pressure Control:Positive Deviation
P1557-35-10---Intermitent)podejzewam ze ten sam co u kolegi-ale mieszek az sie blyszczy jak nowka,watpie zeby przegnil.Mieszkam w Hiszpani wiec suchy klimat,auto garazowane,a od spodu silnika jest zabespieczenie plastikiem -tak ze mieszek raczej nie.Martwi mnie to ze za pierwszym razem jak probowalem rozruszac kierownice nie ch cialy nawet drgnac.Moze wirnik tez lapie syf?
Jak jeżdzisz czsem nad polski Bałtyk to mogę polecić Rob555'a jako fachowca od turbin.
A na przyszłość należy jeździć wciskając czsem głebiej gaz. Szpęt nieużywany się psuje :wink:Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Nie wystarczy regeneracja?A moze ktos ma dostep do niedrogich turbin.Ja bym wstawil taka jak jest w tej chwili (038 253 019 N)chetnie bym kupil.W okolicy gdzie mieszkam jest tylko jeden zaklad specjalizujacy sie w turbinach.W dodatku trzeba isc do innego warsztatu zeby zdemontowali,a oni wioza turbo do fachury przywoza i wstawiaja-tak ze troche skomplikowane.No i nie wiem czy powiedza ze turbo do regeneracji czy trzeba kupic nowe.WIELKA PROSBA jak ktos by wiedzial o turbo do mojej octy prosilbym o kontakt.Bylbym bardzo zobowiazany
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Masmonamiary na warsztaty które za rozsądne pienądze dały by sobie z tym tematem radę?JaroSz
Octavia 1.9 TDI '02 (podobno po chip-tuningu)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JaroSzZamieszczone przez Masmonamiary na warsztaty które za rozsądne pienądze dały by sobie z tym tematem radę?Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
BOBI-X, Sporo turbin jest na allegro,nowe ok 1800 ,uzywane300-1200.Wysyłka do Madrytu może sporo kosztować.Zamieszczone przez BOBI-XCzy w wypadku zapieczonych kierownic z reguly da sie turbinke zregenerowac?
Niebawem bedę wymieniał turbinę to zrobie foto-relację, bo widzę że ten problem dotyka wielu ludzi
Rysunki poglądowe
Komentarz
-
-
HANDZOL dzieki za podpowiedz.mysle ze wirnik jest ok bo w serwisie powiedzieli ze wirnik czasami zachacza sie ,o luzach nic nie mowili.Mysle jednak ze skoro trzeba rozbierac turbine to warto moze by bylo tak na wszelki wypadek zeby wymienili zuzywajace sie elementy-czyli regeneracja-tak zeby byc spokojnym na pare lat
[ Dodano: Nie 25 Lut, 07 23:50 ]
Witam ponownie.Juz po problemie.Mimo ze recznie rozruszalem turbine-nic to nie dalo.Fachowcy oddali turbine do innych fachowcow do naprawy i poprostu powiedzieli ze trzeba naprawic(zadnych konkretow)przy okazji wszystko przejzeli (ponoc)zmodyfikowali softa (to na slowo chonoru)no i smiga bezproblemowo.Ale zeby to sprawdzic musze odwiedzic hamownie .Powinien miec okolo 140 koni.(orginalnie 110)Pozdro
Komentarz
-
Komentarz